loading...
دنیای عاشقی و شیطونی با مهسا جوجو
علیرضا بازدید : 115 1391/02/03 نظرات (1)

 

 

به تو تقدیم می کنم ، هستی نا قابلمو

 

با تو تقسیم می کنم ، دار و ندار دلمو


تاج و تخت عاشقی ، فدای ناز چشم تو


بگو تا فدا کنم ، واسه قطره اشک تو


همسرم ، تاج سرم ، ای گل یکدونه ی من !

تو یه خورشید خانومی ، تو گرمی خونه ی من


تو یه خورشید خانومی ، تو گرمی خونه ی من

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1348/10/11 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

الهی که همیشه عاشق باشینشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 4,456